3 Nisan 2017 Pazartesi

Bahara Yakışır İstek Listesi

   Merhaba,


    Neden bahara yakışır dedim, seçimlerimden de anlayabilirsiniz. Bahar yaklaşırken bu sene hiç olmadığı kadar fazlalıklardan kurtuldum. Verilmesi gerekenleri, gerekli  gördüğüm yerlere verdim, halen veriyorum. Evde fazlalık görülen ev eşyalarını da buna dahil ettim.. Nasıl bir rahatlık anlatamam!!! Bir bahar temizliği kısacası. Dolayısıyla yeni detaylara daha fazla gözüm takılıyor açıkçası. 

    Dolapta boşalan yerlere;  hem gönlüme, hem de keseme uygun seçimlere de her zaman kalbim ve dolabım açıktır:)!. Çoğumuzun da bu durumda olduğunu biliyorum. Bu kez seçtiğim parçalar  bahar üzeri olsun dediklerimden, karışık bir istek listesi.


1)  Kitap gibi kadın, oku oku bitmez:) denebilir.. olsun ben okurum sevdim, diyenler : BURADAN

2) Bu dantel kısa bluz ise tam bir klasik olmaya aday, arkadan fermuarlı: BURADAN




Bahar gelince en çok ne aklınıza geliyor? Evet spor ve kilo verme! Ben de bunlardan biriyim ne yazık ki. Kışın alınan kilolar, baharın hemen başında gizlenemez durumda oluyor çünkü:)))!


3) Tayt ve üst: BURADAN 

4) Gri süet mini etek : BURADAN




5) Bu listeye bir erkek kemeri de girmeyi haketti. Önündeki at figürünü çok beğendim : BURADAN

6) Set olarak satılan bu tasma kolyeleri merak edenler: BURADAN

7) Evde fazlalık görüp attığım ev eşyalarının yerini dekor olarak alabilecek pırıl pırıl bir yastık: Renk değiştiren pullar farklılık katıyor.. : BURADAN

8) Bu güzel cep telefon kılıfına bayıldım, o da bahara ayak uydurmuş, çiçek desenli: BURADAN


4 yorum:

  1. Harika bir liste canım ama en düzeli fazlalıklardan kurtulmak....sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tayt ve üste bayıldım renkleri de bir harika :)

    YanıtlaSil
  3. Birinci tshirti kendime, dördüncü küçük kızıma. Küçük kızım da bir boğa. :)

    YanıtlaSil
  4. 1 ve 2 ... SÜPER !!!!!!!! sevgiler.

    YanıtlaSil